Nastavení více monitorů
Pokud chcete ve hře používat více monitorů, musíte splňovat následující požadavky.
- Konfigurace, podporující více monitorů jako jednu virtuální obrazovku
- Nvidia Surrounder nebo AMD Eyefinity , popřípadě ekvivalentní korespondující s Vašim grafickým čipem
Pokud splňujete požadované náležitosti můžete využít již přednastavených možností nebo si upravit vlastní konfiguraci, ale o tom se zmíníme až později. Nyní přistoupíme k předvoleným konfiguracím.
Předvolený mód si zvolíte úpravou příkazu uset r_multimon_mode "0". Soubor, který musíte upravit se nachází např. v C:\Users\Noname\Documents\Euro Truck Simulator 2\Config.cfg.
0 - Jeden pohled. Displej je zobrazován jako široký displej s uživatelským rozhraním, pokrývající celou plochu. Problémem je, že se díky zornému poli mohou narušit okraje obrazovky.
1 – Jednotný pohled s prvky uživatelského rozhraní umístěnými ve středu třetího monitoru. Je to podobné jako u možnosti 0, ovšem tato možnost obsahuje uživatelské prvky pouze ve středním monitoru.
2 – Tři monitory. Každý monitor má svůj vlastní pohled s výchozím zorným polem 50° horizontálně. Uživatelské rozhraní je umístěné ve středním monitoru.
3 – Podobné jako u možnosti 2, ale má ještě jeden monitor, který zobrazuje pomocný pohled na palubní desku.
Rozšířené nastavení
Zobrazení v režimech 2 a 3 si můžete ještě upravit podle následujících příkazů:
r_multimon_border_fov_left a r_multimon_border_fov_right – Vizuální úhel ve stupních, na který se vztahuje rámeček monitoru.
r_multimon_fov_horizontal a r_multimon_fov_vertical – Zorné pole.
r_multimon_vert_offset_left a r_multimon_vert_offset_right – Svislý posun v metrech doleva nebo doprava od středního monitoru.
r_multimon_rotation_center, r_multimon_rotation_left, r_multimon_rotation_right a r_multimon_rotation_aux– Otáčení obrazu proti směru hodinových ručiček pro jednotlivý monitor. S největší pravděpodobností používáno s hodnotou 90 nebo -90 pro kompenzaci monitoru, který má fyzicky jinou orientaci.
r_multimon_interior_in_main – Ovládání interiéru kabiny v hlavním pohledu. Může být použito pro zakázání interiéru, pokud je použit fyzický interiér.
r_multimon_exterior_in_aux – Příkazy pro vykreslení exteriéru. Všiměte si, že jsou stíny stále aktualizovány, dokonce i když je exteriér zakázán.
Zdroj: oficiální stránky Euro Truck Simulator2Překlad: TheAzer