Zdroj: http://truckgame.cz/index.php?a=euro-truck-simulator-2-novinky/otazky-okolo-world-of-truck • Vydáno: 5.1.2016 12:00 • Autor: Mercury
Už od vydání betaverze Updatu 1.22 vývojáři obdrželi spoustu zpětné vazby ohledně nové funkce Externích Zakázek. Nyní by rádi odpověděli na ty nejčastější otázky. Více informací uvnitř článku.
Pokud jste se rozhodli účastnit betaverze, můžete své chyby ve hře hlásit na fórum SCS. Zároveň nezapomeňte detailně popsat závadu a připojit tyto soubory:
V systému Windows se toto vše nachází v Dokumenty -> Euro Truck Simulator 2. Bez těchto souborů většinou není možné přesně určit zdroj problémů.
Zrovna teď, přes počáteční testy jsme nastavili stejný časový limit, aby mezi nimi byly relativně krátké mezery. Během bety se můžou vyskytnout několikanásobné restarty serverů a tímto jsme chtěli ušetřit hráče, kteří jsou zrovna uprostřed zakázky, frustrace ze ztráty zakázky. V budoucnu plánujeme zlepšit funkčnost, čas bude stanoven individuálně podle dané zakázky. Dodací časy zakázek jsou úzce spjaty implementací budoucího stylu hry, a budou zde i různé důsledky, co se stane, pokud vyprší čas dodání (prosím, na to si počkejte).
Tomu samozřejmě rozumíme, plánujeme to také umožnit v budoucím WOTR updatu. Pro teď jsme ale začali s nejjednodušším možným řešením „rychlých zakázek“.
WOTR je představeno jako jakási možná vrstva vytvořená vedle Single playeru. Budeme stále zlepšovat singleplayer a přidávat více funkcí a obsahu do standardní hry, ale nechceme to přehnat a „opravit“ to, co by většina hráčů nepovažovala za rozbité. WOTR by měl – časem – nabídnout alternativní „přípravu před hrou“ s bohatou – ale ovládanou – interakcí hráče s hráčem, možnost vytvářet Virtuální Truck Společnosti a nakonec umožnit sdílení stejného světa a vytváření konvojů ve sdílené multiplayerové hře.
Jelikož budoucností WOTR je stejný vesmír sdílený mnoha hráči, musíme se ujistit, že všichni hráči stojí na stejném základu a mají stejné příležitosti a také i limity. V tuto chvíli hledáme tu přesnou rovnováhu mezi striktním řízením jistých aspektů hry a schopností přizpůsobit požadavku, hráčů. V každém případě, v jádru hry musí být pár „daných“ pravidel, které musí všichni dodržovat, aby byla hra fér. Rychlostní omezovač momentálně vypadá jako solidní kandidát mezi tyto pravidla – jinak by lidé překračující fyzikální a legální zákony měli navrch nad hráči hrající podle pravidel.
To budete moct udělat po betě. Nicméně, nutně to udělat nemusíte. Není zde žádný dlouhodobý následek, jako je vybrání špatného počátečního bodu. Tento výběr je nutný pouze pro začátek v zaměstnání WOTR.
V tuto chvíli je do WOTR připojena pouze základní hra. Prosím buďte trpěliví, už pracujeme na systému propojení Na východ!, Skandinávie a dalších budoucích DLC map do WOTR
Na základně rané odezvy to vypadá, že musíme vylepšit podání času ve hře a na stránce WOTR. Celý systém se zakládá na reálném čase, ne na „kompresovaném“ herním čase z logických důvodů – když tisíce hráčů najednou hrají a sdílí stejná data o práci, nemůžou všichni používat svůj vlastní herní čas ke koordinaci svých aktivit. A nejlépe by se tedy měl čas zakládat na globálním rozumném konceptu času – jako Koordinovaný Universální Čas – než opět něco umělého. Takže všechny servery budou používat WOTR čas, ale pro komfort hráčů, eventuálně by mohl být nastavitelný na vaši časovou zónu a také se budeme snažit nastavit vše tak, aby byla dobře vidět lhůta doručení.
To, co teď spouštíme, je jen prostřední krok, hybrid kombinující standartní single player hru s persistentním online časem. Později vám představíme totálně oddělený ekonomický systém do WOTR použitím jiných sazeb a nákladů (přiblíženého k reálnému světu), než který jsme založili před pár lety pro single player. Teď by mohlo být trochu matoucí, že dostáváte herní peníze za WOTR zakázky, ale to nebude trvat věčně.
Zrovna na tom pracujeme a doufejme, že na konci bety to bude v jakési formě zpřístupněno. Správné zacházení se spotřebou paliva a s náklady s tím spojenými bude součást pozdější fáze vývoje WOTR, kdy představíme více VTC gameplaye. Pokud teď jezdíte s jakýmkoliv truckem, palivo se spotřebovává, jen pro nás není zrovna jednoduché podat zprávu online Zakázce, která by tím mohla být narušena či dokonce propletena se standartní single player prací.
To bychom také rádi viděli, a proto na tom pracujeme :).
V současné době SFX podstupuje vyrovnání vyhlazení. Zvláště zvuky z kabiny jsou vskutku občas nevyrovnané. Tento herní update představuje novou dávku čerstvých skutečných zvuků kamionu nahraných přímo do hry. Věci jsou stále v rané fázi.