SCS Software se na tom přímo nepodíleli - hru portovalo na iOS jejich partnerský vydavatel Meridian4, tým SCS ale poskytl hromadu zpětné vazby. Verze hry pro iPad/iPhone se snaží být věrná originálu tak jak to jen jde, samozřejmě s ohledem na omezení zařízení a ovládacích prvků. Prozatím to vypadá velice slibně a vývojář tohoto portu má v plánu vydat množství vylepšení a nového obsahu v příštích aktualizacích.
Prozatím je zaměření SCS zásadně na Windows/Linux/Mac verze jejich simulátorů v interním vývoji (a ví, že port ETS2 jim trvá déle, než by kdokoli rád, ale pracují na tom). Rádi by ale věděli, jestli má smysl expandovat do dalších platforem, proto bude zajímavé vidět, jak se vydaří tento experiment pro mobilní zařízení. Fandové Apple, pokud se vám líbí myšlenka návratu ke staré, ale stále dobré hře od SCS na nové platformě, vůbec by jim nevadilo, kdybyste si ji koupili ;)
Přeloženo z blogu SCS Software
Komentáře