Dnes zde máme snímky z naší staré známé hry - Euro Truck Simulator 2. Dlouho jsme žádný patch do hry neviděli, a to hlavně proto, že se pracuje na mnoho zlepšeních zárověň. Chystají se zajímavé věci, kterých se dočkáte v průbehu jara. Nebude to ale hned, protože odladění ůprav nějakou chvíli trvá.
Nepracuje se ale jen na úpravách kódu a herních mechanismů (a přídavku mapy) do základní hry, příbyde i nový obsah. Jedním z prvních je tahač Iveco Stralis Hi-Way, ale bude toho časem mnohem víc.
Zdroj: SCS Software Blog
Komentáře
Když už hraji třeba hodinu v kuse tak se mě nic neseká jen občas se to jen ve městě na setinu sekne ale to mě nějak moc nevadí.
Hraji to už na staříkovy AMD 64 5000+ DualCore 2.9Ghz ATI HD 6570 2GB 4GB RAM.
A s nastavením na vysoké detaily bez vyhlazování i s počasím na Ultra v rozlišení 1600x1050 mě to jede s 90% procent při měření Frapsem kolem 40-45FPS.Při dešti a rozsvícených světlech nepadne FPS pod 35..takže se dá říct že hraji plynule jen občas při větším provozu ve městě dešti to spadne na chvíli na 27FPS.Ale hra se vyloženě netrhá takže s 90% nemám absolutní problém.řekl bych že to je mnohem lépe optimalizované jako předchozí díly:)A to ještě hraji s ENB pro vylepšení grafiky.
Hra se nejspíš neobtěžuje používat klasickej Level of Detail (LOD). Znamená t, že se vzdáleným modelům automaticky sníží detaily (stejně by nebyly vidět). Pokud to nefunguje, grafika musí vykreslovat jednu detailní scénu navíc. Pokud je to tak, je to chyba návrhu.
Existujou hry (Gothic 3), který načítají jednorázově celej svět, ale paměťový nároky a doba nahrávání hry jsou děsný.
Změny detailů nepomůžou už z principu - vždycky se musí nějaký data načíst, ať jsou jakkoliv velký, a to dělá zpoždění.
Zkus tadyten příkaz na zapnutí fps.