Pro SCS to znamená, že jakmile to všechno poladí, budou moci mapu rozšiřovat rychleji, protože více týmů bude moci pracovat na různých částech zároveň. Pro mody map je potenciál ještě větší.
Nevýhoda je v tom, že se celá hra musí v podstatě kompletně znovu otestovat. To aby se vychytaly chyby, které se mezitím mohly do hry zanést. To znamená, že změna takto zásadního charakteru bude chvíli trvat a zdrží to vydání plánovaných updatů.
Zdroj: SCS Software Blog
Komentáře
Zasílate odpověď ke stávajícímu příspěvku (zrušit).
Nemáte oprávnění přidávat příspěvky.
Registrace >
Ztracené heslo >
Což mě bude na nic. A myslím, že většině taky :)
Jo chci při výběru profilu mít ikonku OBTÍŽNOST a zvolit si buď arkáda, co je teď nebo simulátor. STDS jsem sice nehrál, ale parkování ala Truck and Trailers bych určitě s radostí uvítal. A nebyl bych sám.
Pracuje na tom několik lidí , první BETA měla vyjít včera , ale pravděpodobně se to o nějakou dobu zpozdí a brzy by měli i vydat pár fotek či možná i video.
Mrkněte sem , to vám řekne víc : http://ets2mp.com/showthread.php?tid=421
První server by měl být pro 1000 lidí bez AI provozu.(Zatím)
Zrovna tam SCS varují na MP (dotazníky)
Ale zároveň v posledních větách píší , že vědí , že všichni by chtěli MP a budou se snažit i do budoucna je zakomprimovat do her a možná i do ETS2.
Možná začnou dělat přípravné kroky k tomu , ale ještě by to dlouho trvalo.