SCS Software pracuje na nových tahačích už od začátku roku, ale ještě zbývá poměrně dost práce, než je budou moci vydat jako součást některého budoucího patche. Výrobci samozřejmě navrhují nové tahače nebo přetváří ty starší a vývojáři by rádi drželi krok s nimi, i když je jasné, že to takto nejspiše půjde donekonečna.
Jedním z nových modelů je nový Iveco Stralis Hi-Way. Je taky prvním, u kterého bude použit nový způsob tvorby. Zatímco doteď byla snaha natlačit do modelu co nejvíce polygonů (což samozřejmě dávalo zabrat všem kromě nejsilnějších grafických karet), nově bude nižší počet polygonů vyvážen vyššími detaily povrchu pomocí technologií normal mappingu. Také to znamená, že se 3D tvůrci budou muset naučit něco nového, a také programátoři budou muset nový způsob zapracovat do kódu hry. Výsledek za to ale bude stát - úroveň detailů se jeví stejná, ne-li vyšší, zatímco nižší počty polygonů zlepší výkonové nároky celé hry.
Jednou částí tvorby nového modelu tahače je samozřejmě i osobní seznámení se s vozidlem. Je třeba nahrát zvuky motoru, vyfotit zevnějšek i vnitřek tahače a obecně pro něj "získat cit". Nahrávání Stralis Hi-Way proběhlo už před několika týdny, ale až dnes se SCS zadařilo připravit krátké video z akce.
Komentáře
Zasílate odpověď ke stávajícímu příspěvku (zrušit).
Nemáte oprávnění přidávat příspěvky.
Registrace >
Ztracené heslo >
Ale, nechám se příjemně překvapit..., že.
Mně osobně by nevadilo, si za nový kamion, nový stát na mapě, balíček např. 5 návěsů ... zaplatit cca 50 Kč a takovýto upgrade hry dostávat třeba jednou za měsíc. Těch 50 Kč za 1 vylepšení v kapse najdu a dle mého by to bylo přiměřené ceně kompletní nové hry (700 kč za 7 tahačů, xy návěsů a mapa půlky Evropy) a budu mít jistotu, že hra tento upgrade 100 % přijme a nebude padat.
Pokud by SCS takových upgrade prodalo měsíčně celosvětově 100 000, tak je to hezký balíček do kasy, nemyslím si, že by na tom prodělali a stálé vylepšování hry by drželo hráče u hry.
Tipl bychminimálně 150
Hanba SCS je fakt, že normal mapping se už pěkně dlouho používá na snižování složitosti modelů a je to napadne používat až teď.
A já jsem si tak aspoň větu "we'll need to try to keep up with them" přeložil