Patch bude obsahovat pár dalších věcí, které uvítají zejména fandové simulací:
Tempomat má rozšířenou možnost mapování. Teď bude možno namapovat klávesy nebo tlačítka ovladače kromě vypnutí/zapnutí navíc i na zvýšení a snížení rychlosti. Tím pádem by měl tempomat ve hře více reflektovat jeho reálné použití.
Podařilo se také dosáhnout realističtějšího načasování zvuku vzdušné brzdy. Kontrolka retardéru se rozsvítí při jeho automatickém zapnutí a v nastavení hry lze teď upravit maximální úhel natočení.
U funkce nastavení sedadla byla věnována pozornost i zpětným zrcátkům. Pokud teď pohnete hlavou v kabině, obraz v zrcátcích se podle toho změní. Tahle funkce nějakou chvíli SCS zabrala, ale výsledný efekt realistické perspektivy zrcátek za to stál. Ještě více si toho všimne těch pár šťastlivců, kteří vlastní nějaké zařízení na sledování pohybu hlavy jako TrackIR, nebo zařízení virtuální reality s touto funkcí.
A drobnost na závěr - nyní budete moci prodat garáž nebo přestěhovat svoji centrálu do jiného města.
Přeloženo z blogu SCS Software
Komentáře
Zasílate odpověď ke stávajícímu příspěvku (zrušit).
Nemáte oprávnění přidávat příspěvky.
Registrace >
Ztracené heslo >
Už ma to prestalo baviť vôbec sa nad tým vzrušovať.Robia si čo chcú, im ide len o peniaze a na to sme dobrí všetci, bez ohľadu na postavenie.Na to je vhodný akýkoľvek prostriedok a najlepšie dobre skrytý, že si to vetšina ani neuvedomuje.Potom sa len všetci vzrušujeme nad somarinami a niekto sa na tom dobre baví.
Zpět k blížícímu se patchi, obrázky vypadají pěkně, ale jsou to jen obrázky, uvidíme co přinese realita. ale větší rozšiřování dosavadní mapy, oficiální cestou se mi líbí, jen by to chtělo víc kreativity. Delší cesty, přes celou mapu, mnohdy připomínají opakování jedné a té samé scenérie. Což je docela matoucí a nudné, konkrétně myslím, furt dálnice, mohli by přidat více okresek, klidně i kolem dálnice, ať si hráč vybere.
Jak na to? Technologie by byla založena na stejném systému jako mají teď vyřešenou grafiku "ZJEDNODUŠENÉ NASTAVENÍ" a "POKROČILÉ NASTAVENÍ"
NÍZKÁ STŘEDNÍ VYSOKÁ ULTRA
Podobně by se automaticky pozapínaly všechny obtížnější prvky hratelnosti, ať už to je ekonomika, nebo jiná (těžší) místa k vykládkám, asistence hry při řízení, atp. Záleží co si vymyslí a co by bylo realizovatelné, bez větších zásadních úprav. (Určitě se najdou Ti, kteří nápady jen hýří, jak hru ztížit). A stejně jako v natavení grafiky by se tato ztížení dala jednotlivě zapnout, nebo vypnout.
scs jsou fajn vyvojari delaji co muzou,ale vadimy ze do hry nezavedou vice fantazie treba tandemy vic rozhrani do vlastni firmy narizovat ridicum kam maj ject videt je co delaj to by tu hru ozivylo.Oni hru zakladaj na detajlech
to je moc pekny,ale kazdej nechce jezdit novym kamionem pridat neco starsiho.No uvidime do budoucna snad nemam takovej nazor sam
Takže to není vůbec nereálný. Záleží jen na počtu chyb, které musí opravovat.