Možná jste si všimli, že patch 1.10 vyšel pro krabicovou verzi již před pár dny. Obvykle tuto informaci SCS nerozhlašuje hned, to proto, aby se předešlo špičce ve stahovaní na hostujících serverech. Patch můžete tradičně získat na oficiálních stránkách.
Zdá se, že kdykoliv se objeví zmínka o tématu Steamu versus krabice, následuje to poměrně rozohněná diskuze. Na obou stranách jsou odůvodněné argumenty, ale pro tým SCS zásadním prvkem není prodej, ani distribuce, ba dokonce ani předcházení pirátství. Jde hlavně o dlouhodobou údržbu a poskztování dobrých služeb.
Valve se všemi svými možnostmi trvalo nějakých 10 let vylepšování, než přišli s robustním systémem pro hry využívající systém DLC. Pro SCS Software sice vytvořit něco podobného není nemožné, ale přinejmenším obtížné. Dle jejich názoru to není nejchytřejší způsob investování času a peněz, pokud lze použít obecně přijaté řešení.
Kdykoliv se něco změní ve vnitřnostech hry, formáty dat a objektů se mění také. Komunita kolem modů jistě potvrdí, že čas od času něco přestane fungovat i přes velkou snahu vývojářů zajistit možnosti přenosu nebo návratu. SCS se vždy snaží implementovat dočasná řešení, aby uživatelé modů neskončili s nefunkčním profilem při každé aktualizaci hry. S každou změnou jádra hry je obvykle potřeba aktualizovat i přídavky. Euro Truck Simulator 2 je stále ve vývoji - a bude ještě několik let - a tento vývoj je v protikladu se stabilitou formátů.
Vytvořit systém aktualizace, který řeší všechny změny pro jakoukoliv kombinaci DLC u uživatele, není tak snadné. S roustoucí složitostí (zejména z pohledu uživatele) je vysoce žádoucí mít systém automatických aktualizací udržující hru a nainstalované součásti aktuální, ideálně z rychlého cloudu. Někteří velcí vývojáři a vydavatelé to zvládli sami o sobě - Blizzard s BattleNetem, World of Tanks, League of Legends - ti všichni to tak mají. Pokud máte miliony uživatelů, máte ekonomické opodstatnění vyvinout vlastní systém a řešit všechno sami a mít zážitek uživatele (a uživatele) ve vlastních rukou. Simulátory tahačů jsou však okrajový herní žánr. SCS Software má hodně hráčů (za což jsou vám vděčni), je to ale jen zlomek hráčské základny velkých titulů. Nemají takové výnosy, aby je mohli utrácet za vývoj mimo hlavní hru. Investice do složitého automatického systému aktualizací a internetového obchodu by odvedlo pozornost, peníze a programovací kapacitu od toho, co by tým SCS dělal radši - vylepšování jeho her a tvorby nových. Naštěstí existuje systém, který se o všechno postará a je využíván asi 80ti miliony PC hráčů na celém světě. Jmenuje se Steam.
Jeden z dalších velmi silných argumentů je uživatelská podpora. E-mailové adresy SCS jsou každodenně zaplavovány lidmi, co ztratili svůj aktivační klíč a chtějí ho nějak dohledat, nebo se nás snaží přesvědčit, že nějaký pirátský klíč je vlastně v pořádku a měl by se odblokovat, a využívají sociálního inženýrství k získání klíčů. Právě teď existují dvě sady krabicových klíčů pro ETS 2 a Na Východ! a lidské zdroje potřebné k řešení uživatelské podpory k aktivačním klíčům jsou nezanedbatelné. Představte si, že byste museli schovávat a psát klíč pro každé DLC, ať by šlo o rozšíření světa, balíčky nových návěsů, skiny, specializovaná vozidla a prostě cokoliv SCS napadne. Takový systém by prostě nebyl udržitelný a pro vás hráče by to nejspíš bylo také peklo. Při každé reinstalaci počítače nebo jen samotné hry byste museli najít 10 e-mailů s aktivačními klíči zakoupenými během několika let, možná i z různých zdrojů. Velice rychle by v tom byl pěkný guláš. Jakmile však na Steamu zakoupíte nebo aktivujete klíč (bez ohledu na zdroj), je navždy spojen s vaším účtem. Žádné problémy se změnou počítače, žádné starosti s aktualizacemi a není potřeba ani psát do uživatelské podpory SCS ohledně klíč vyjma technických potíží.
SCS Software se ale nikam nežene. Během roku 2014 vyjde pro ETS 2 množství patchů pro všechny verze hry. Pokud všechno půjde dobře, bude později tento rok nové větší rozšíření mapy, které nebude vyžadovat Steam, a jako Na Východ! bude fungovat s krabicovou verzí. Přibude však třetí sada klíčů, a to bude nejspíše hranice toho, co mohou uživatelé a podpora zvládnout.
Na závěr tým SCS přináší něco pěkného na pohled - pár snímků z dosud neohlášeného rozšíření světa pro ETS 2.
Přeloženo z blogu SCS Software
Komentáře
Zasílate odpověď ke stávajícímu příspěvku (zrušit).
Nemáte oprávnění přidávat příspěvky.
Registrace >
Ztracené heslo >
Jinak musím souhlasit ,že pokud přestane hra přinášet nějaký nový cíl za čím se hnát , tak se stává stereotypní až nezáživná .Pomalu jsem jí i s dlc na východ přestával hrát-projeto zhruba 80% ,pak jsem stáhnul tsm mapu a zase mě to chytlo a nemůžu se kolikrát do noci urvat oproti základní mapě je to úplně jiný svět. Hlavně ve městech je znát obrovský rozdíl .Myslím ,že to je hodně o poznávání nových míst i možnosti vylepšování auta pomocí nového příslušenství .
http://steamcommunity.com/games/227300/announcements/detail/1262444872828893037
Na profilu s originální mapou + Going East mám najeto přes 250 tisíc km a už to začíná být trochu nuda. Konečně bych uvítal (a myslím že nebudu sám) nějaké DLC, které k něčemu bude, takže mapu, tahač, příslušenství...
Poslední vývoj se docela dost zaměřoval na vzhledovou stránku hry, nezoufejte však, pro Euro Truck Simulator 2 je v plánu množství zásadnějších a zajímavějších novinek. Jen je potřeba čas na jejich dokončení a doladění, než se mohou objevit v aktualizacích a přídavcích.
Tento rok nás ještě pár překvapení čeká ale prostě pokud potřebují čas na to aby to doladili tak já si rád počkám
Otomane ty jsi strašný negáč a hater této hry což? No nic musím jít dojet zakázku rád bych si prohlédl nové skiny
Ale vlastně další DLC mapy si nemusím povinně stánout! Tak snad existuje pro mě řešení. :)
prodej garáží.
TAK KDY SE HO UŽ DOČKÁME.
https://www.youtube.com/watch?v=2A2Ixfi8ZCM