Facebook

Statistika

Online

Kategorie: American Truck Simulator

ATS - návěsy

Autoři ATS se momentálně potýkají s menšími problémy ohledně návěsů. Uvnitř novinky najdete, o co jde.

Jedním z mnoha problémů se kterým se autoři potýkají je manipulaci s návěsy. Pravidla pro délku tahače jsou v Evropě mnohem přísnější. Díky tomu měli o mnoho lehčí navrhování křižovatek a naprogramování AI řidičů, schopných se v těchto křižovatkách vytočit.

Co se týče silničního systému ATS, mají dva cíle, které jsou ovšem trochu obtížněji spojitelné - delší návěsy a více míst k manévrování. Doufají, že přišli s kreativním řešením, jak rozlousknout tento problém.

img

img

img

print Formát pro tisk

Komentáře rss


, . odpovědět
Actros
Heliforce - hej je 2 5
Mali by zamestnať toho BorisaX v SCS 5
a mali by sme to všetko ....
https://www.youtube.com/watch?v=tAuQpb2aZPo - toto tiež
ale to by sme už chceli od nich moc
icon odpověděl(a)
Hellforce666
Tak tohle mě pobavilo,hlavně po tý havárce ten kašel
, . odpovědět
Actros
https://www.youtube.com/watch?v=g3XeiSyVZWs
https://www.youtube.com/watch?v=fgkoT_ULMJY
bolo by to super 1 len náročné ... 4
icon odpověděl(a)
Hellforce666
Jasně,některý věci na tom videu by mohli bejt,třeba ta sklápěčka nebo to nakládání.I když ručně se nakládá a vykládá snad jen kradený zboží 1 .ALe asi by to bylo zase něco navíc a jak znám zdejší jedince,SCS podá prst a hned některý chtějí celou ruku.Budmě rádi aspon za to,že nám to SCS furt obnovuje.Ale tohle je taky hezký
https://www.youtube.com/watch?v=JQ_adUPTQ1E
icon , - odpovědět
avatar
Vypadá to fakt bezvadně.Jen jestli už konečně někdo ví,kdy to výjde.To čekání je ubíjející
icon odpověděl(a)
Hellforce666
A ještě bude 9 7 6
icon odpověděl(a)
Drtikola
tak vánoce se pomalu blížej, tak už by to mohli vyndat, což? 10
, - odpovědět
avatar
Jo hlavně ať u toho řešení trochu myslej ať to nedopadne jako v ETS 2. Sice cisterna jak kráva ale vážit bude 15 tun... 6
icon odpověděl(a)
seznamVDF
Přesně, neboť nechápu jak může být těžší skříňový návěs(snad se tomu tak říká) než podvalník z nadměrným nákladem jako je třeba bagr. Dá se to hodně poznat se zvedací nápravou že se vám nedá dolu když vezete občas nadmněrnej a při skříni se dá dolu.
icon odpověděl(a)
CarbonUndercover
seznamVDF, teď s tebou nesouhlasim. Nadměrný náklad znamená buď, rozměrově nadměrný a nebo hmotnostně nadměrný. To znamená že můžeš vízt náklad kterej má na šířku 4 metry, ale váží jen 10 tun. A v tom případě je těžší třeba ta skřín, protože když tam máš naložený např. svitky, tak ti to uplně v klidu může vážit i 50 tun (když teda neberu to, že takováhle hmotnost u normálního návěsu neni povolená). To jsou rozdíly mezi konkrétníma nákladama. Obecně se o tom nedá bavit. 1
icon odpověděl(a)
Tigers
Carbon to vystihl naprosto přesně. Hlavně co se týče toho, že nadgabaritní zboží nemusí mít nutně nadměrnou hmotnost, nýbrž stačí pouze rozměry.

Sám jsem toto studoval. 10
odpověděl(a)
avatar
Jo to má Carbon pravdu co je velké nemusí být těžké. Ikdyž teda u vrtný soupravy (která má minimálně přes 30 tun) napsat, že váží 8 tun je taky mimoza.
Spíš jsem narážel na to, že plný návěs štěrku má 18 tun (což je samo o sobě blbost) a stejný návěs obilí má taky 18 tun nebo ještě víc... 7
icon odpověděl(a)
seznamVDF
Tak to jo no, tak sem se spletl 6 , sem měl nejdřív hledat 1 .
Nevadí ale s tou rozdílnou váhou jak zde píše Filip souhlasím že je divná no
ale co, je to jen hra 1 .
icon , - odpovědět
Favorit234
Vypadá to dobře, akorát mi přijde, že ta grafika je neustále stejná. Možná by se vyplatilo trochu vylepšit graficky engine. 5
icon odpověděl(a)
CarbonUndercover
Podle mě na těhlech fotkách neni grafika nastavená na plno, takže až to vyjde a zahrajem si to, tak to bude vypadat líp. ;)
icon odpověděl(a)
Favorit234
Prostě mi přijdou ty tahače takové trochu plastové a se zvláštními odrazy, ale možná to je jenom můj pocit... 2
icon odpověděl(a)
CarbonUndercover
To mi přijdou taky, ale to je podle mě nastavením grafiky. 1
icon odpověděl(a)
sam123e
Já si zase myslím že by nebyl špatný nápad aby SCS popřemýšleli nad PBR texturami/renderingem, dnešní hardware to již dovoluje tak proč ne?

PS: Jestli nevíte co to jsou PBR textury tak to je asi jediná věc která nás dělí od naprosté virtuální reality, poslední dobou se již díky dostatečnému výkonu začíná rozšiřovat čím dál rychleji 1
, . odpovědět
Actros
viem 1 len má čudne tie kolesá ...
, . odpovědět
Actros
Ten prvý náves s tou cisternou je nejaký divný nie ? 4 1
odpověděl(a)
vasek10
není divný v USA je to normální 1