Facebook

Statistika

Online

Kategorie: Novinky STDS

Scania Truck Driving Simulator - Recenze

Scania Truck Driving Simulator Před několika dny nám vývojáři z SCS Software poskytli možnosti si vyzkoušet téměř finální verzi hry. Tuto příležitost jsme zajisté neodmítli a máme v plánu ji využužít. Nejprve Vás v rychlosti uvedeme do hry a postupně Vám budeme servírovat recenze všech 5 částí hry. Každá tato dílčí recenze bude obsahovat krátké video a pár sňímků ze hry. Nakonci uděláme recenzi celé hry. Tentokrát pro Vás máme recenzi prvního celku, který se jmenuje řidičský průkaz, více uvnitř článku.

Úvod do hry

Scania Truck Driving Simulator je úspěšné pokračování kamionových simulátorů od české společnosti SCS Software. Tento titul nemá ambice na nejlepší hru roku, která by přinesla milonové zisky, ale spíše má za úkol oslovit hardcor hráče a zkušenější hráče. Naštěstí jsou úkoly některé tak jednoduché a nebo podmínky splnění mise tak minimální, že si hru může úžít úplně každý. Všechny úkoly jsou ohodnoceny body a podle bodů jste umístění na internetový žebříček. Během hry budete jezdit pouze se Scanií řady R a vlatně se vše točí okolo této švédské firmy. Scania Truck Driving Simulator je rozdělen na 5 herní částí.

Řidičský průkaz - slouží k seznámení chování kamionu, jak hra funguje, procvičíte si základní operace s kamionem (couvání, brždění). Soutěž řidičů - tentokrát provádíte soutěžní úkoly obdobné YETD (soutěž řidičů a jejich dovedností s kamionem, které pořádá každý rok Scania)(jízda po rampě, schazování figurek). Nebezpečné jízdné - asi nejzábavnějíš část hry. Tento díl Vás postaví do extrémních situací (povodně, jízda po horách). Volná jízda - můžete jezdit volně po městě a převážet zásilky.Zkoušky reakcí - ozkouší Vaše reakce na nenadálé situace za různého počasí (zvěř Vám vběhne na silnici)

Řidičský průkaz

Jako řidič se ocitnete v malém uzavřeném prostoru ve městečku, kde můžete plnit až 10 různých miniúkolů (zkouška brzdění ,přímé couvání, couvání doprava, couvání doleva, couvání do pravého úhlu, podélné parkování klasické a na straně řidiče, zatáčka doprava, serpetina pozpátku, připojení návěsu). Za splňění úkolu dostanete vždy 300 bodů. V případě, že nepoužijete venkovní kameru, získáte ještě 200 bodů. Za každý sražený kužel se Vám strhne 10 bodů. V případě sebemenšího nárazu do okolních předmětů získáte penalizaci 100 bodů.

Obrázky

print Formát pro tisk