Příspěvky uživatele
< návrat zpět
jojo, to naklánění je super,ale mě to neutáhne grafika, když se rozhoupe tahač, tak se to brutálně seká, tak jsem to dal pryč...
ale super, že ti to jde. Já musel kvůli modum začít od znova, ale už jsem lvl 9, takže to jde
jasný v pohodě...snad bude vše fungovat...jinak je potřeba pořád zkoušet kombinace modů a hlavně, jestli už máš rozehráno zálohovat celou složku ETS2 v dokumentech.
Ahoj, v tom novym patchi si musíš každý jednotlivý mod nastavit, když v úvodní obrazovce s výběrem profilu dáš upravit profil, tak vpravo máš všechny mody ve složce a musíš je jednotlivě zakliknout, ty co chces...
no tak to jsem si ani nevšiml, já aktivuju profil ENTERem tak se mi to snad nesmaže
tady ti musím oponovat. V době, kdy vyšel patch 1.3. a v rychlosti se pracovalo na 1.3.1 jsem psal ohledně klíče Pavlu Šeborovi a i přes to, že měl určitě plné ruce jiné práce mi hned odpověděl a myslím, že určitě nejsem jedinej. Je pravda, že tvůrci hry moc často nevyslechnou naše žádosti, ale zase je to přeci jen jejich hra a vše nejde jen tak naprogramovat, aby to nepadalo a neměli zase víc a víc práce navíc
Přátelé,
já bych asi radši tuhle diskuzi ukončil. Nerad bych, aby parta lidí, kteří sem chodí aby se bavili o super hře si navzájem nadávali a zkazili si dojem o dobrý hře. Teď už vím, že jsem udělal chybu kupovat si tuhle hru za 200 kč, ale chtěl jsem mít co nejdříve origo hru a s ne moc velkým platem, živěním rodiny a baráku jen tak 700 z okna nevyhodím. Chtěl jsem koupit levný klíč a až krabicovka trochu sleze s cenou třeba za půl roku, nebo tak, tak koupit krabici. Není to omluva, ale vysvětlení.
Jinak x-obchod komunikuje dobře a reklamaci mi uznali, buď mi vrátí peníze, nebo doplatím 250 a bude to vyřízený. Takže doplatím a mám klid. Přeji hezký, ničím nerušený den.
tak z SCS mi napsali, že je to nelegální kopie nejspíš z keygenu a jejich zprávu jsem přeposlal do x-obchodu a uvidíme co na to řeknou, každopádně pořád požadujou tu občanku, ale to se mi jim posilat nechce...
asi jsem zástupce firmy x-obchod trochu naštval...jejich odpověď
Dobrý den,
zašlete nám prosím číslo objednávky, oboustrannou kopii průkazu totožnosti (OP, řidičák nebo jiný průkaz) digitálně, nebo písemně ať můžeme reklamaci přijmout a případ prověřit (v zákonné lhůtě).
Níže k uvedeným nařčením.
Rovnou Vám říkám, o stavu produktu jste byl naprosto přesně informován a že výrobce přešel na Steam případně pozměnil hru a funkční klíče přestaly fungovat, taky není náš závazek, a pokud věc chcete řešit s ČOI vřele do toho, doporučuji si ovšem předem prostudovat zákon a obchodní podmínky. Produkt jste zakoupil a byl obeznámen s nefunkčností v platformě Steam. Klíče máme řádně zakoupené s patřičnými doklady, pokud i tuto skutečnost chcete nějak prověřovat, informujte nás a případ předáme našim právním zástupcům u DAS a předáme Vám na ně kontakt.
tak jak jsem čekal, verze 1.3. s klíčem z x-obchodu nefunguje...tak jsem jim opět napsal a uvidíme...pro inspiraci co jsem jim napsal...
Dobrý den, právě jsem nainstaloval aktualizaci hry verze 1.3, která online ověřuje pravost licenčního klíče a bylo mi sděleno, že se jedná o neplatný, nebo zablokovaný klíč. Zároveň jsem v kontaktu se společností SCS Software, kde mi bylo sděleno, že všechny jimi vydané pravé klíče jsou pro verzi na Steam. Domnívám se tedy, že licenční klíč, který jsem od Vaší společnosti zakoupil je warez a jedná se z Vaší strany, nebo ze strany Vašeho dodavatele o podvod. Jelikož vím, že nejsem jediný, kterému licenční klíč zakoupený u vaší společnosti nefunguje, žádám okamžitou nápravu a zaslání nového klíče, který bude fungovat jak na Steamu, tak hlavně v samotné hře. Printscreen obrazovky se mi nepodařil, proto zasílám foto obrazovky, kde je vidět jak můj licenční klíč od Vás, tak zpráva o nepravosti klíče. Zároveň upozorňuji, že pokud nebude problém řešen, jsem ochoten (již z principu, ne kvůli 200 kč) věc řešit s českou obchodní inspekcí.
tak z x-obchodu se mnou komunikujou docela rychle, ale opět se ohání tím, že hra byla prodána jako non-steam verze, tedy opravdu není možné reklamovat to, že nefunguje na Steamu.tak nevím...není možné že by scs vydali klíče před tím, než se dostali na steam? nechci bombardovat scsko emailama, zda a proč atd, ale jestli někomu z vás něco důležitého psali, ta k prosím sem s tím...
Tak jsem nejspíš také další oběť e-shopu x-obchod.cz. aktivace na steamu nejde a píše mi že mám invalid key...psal jsem jim e-mail s žádostí o vyjádření a uvidíme...Jagguare, je něco nového?
Zdravím, na FB se objevilo, že jsou rozšířeny výhody pro čtenáře +, ale nikde jsem nic nového nenašel...neberte to tak, že jako někteří jsem čtenář+ jen pro to, abych měl něco navíc, ale proto, abych ukázal, že mam tuto hru opravdu rád...ale jako každej čech cokoliv navíc uvítám
přesně tak, každé rozšíření mapy je pro hru velký plus...byl jsem na úrovni 28 než se mi hra sekla a jedu od začátku a už jsem moc nevěděl kam pořád jezdit...ani jsem moc nepoužíval navigaci, takže každá nová silnice je dobrá
tak to je dobrý, že to nedělá jenom mě jinak jsi měl pravdu, nainstaloval jsem 1.2.5.1 a už to šlo aktivovat a můžu konečně jezdit bez toho, abych musel každých 10 minut restartovat hru.