Facebook

Statistika

Online

< návrat zpět

physics.sii 1.9.22

# Byly provedeny nějaké změny v tomto souboru:
# - Některé parametry provozu, jsou přesunuty do traffic_data.sii
# - Měřítko většiny parametrů je napevno, ale stále můžete změnit tyto parametry
# pomocí příslušných parametrů s názvem ... _factor.
# Například, nastavení damping_scaling_front_factor = 2 zvyšuje bývalý
# Damping_scaling_front dvakrát.
# Tato změna nám umožní zachovat kompatibilitu mezi různými verzemi,
# protože naše fyzika je vyvíjena neustále a parametry fyziky se nevyhnutelně mění.
# - Některé parametry jsou zastaralé v důsledku změn fyziky - proto jsou odstraněny.
# - Některé parametry jsou nebezpečné po změně, protože se často dá dosáhnout stejného výsledku jinými možnostmi,
# a to je důvod, proč jsou zakázány a odstraněny z tohoto souboru.
# Doufejme, že další vylepšení fyziky bude dostatečně kvalitní, aby nám umožňila ještě více
# nastavení nebo experimentování s parametry fyziky.
# Nezapomeňte, že naším hlavním cílem je poskytnout vám ty nejlepší možné radostné chvíle při řízení kamionu!

# Verze struktury používané ve hře snižuje některé problémy s kompatibilitou modů.
#
# Změny v jednotlivých verzích:
# 1 - The thrust_characteristic_viscosity je nyní upraven točivý moment motoru. kdy
# se načte starší verze, stará hodnota se vydělí 1875.
# 2 - několik parametrů je přidáno ve vztahu k zachování kompatibility

verze: 2

# Tyto koeficienty jsou použity pro výpočet rychlosti automatického centrováním kol.
# Čím rychleji se vozidlo pohybuje a volant se více točí doleva nebo doprava
# tím se zvyšuje rychlost centrování.
# Vzhledem k tomu, hodnota speed_coef je pro 100 km / h rychlosti (lineární raise).
# Vzhledem k tomu, hodnota angle_coef je pro maximální otočení kola (30degrees, lineární raise).
# Po návratu koeficientu rychlosti se vypočítá vynásobením obou koeficientů.
# Pokud výsledek koeficientu je 1, vrací se rychlost přesně stejná jako plná
# rychlost otáčení. Tato rovnováha bodů definuje přirozené limity řízení
# v závislosti na rychlosti vozidla.
# Ratio_coef definuje horní mez výsledku koeficientu (poměr proti hráči).

steering_speed_coef: 4.0
#(koeficient rychlosti řízení)
steering_angle_coef: 2.0
#(koeficient úhlu natočení volantu)
steering_ratio_coef: 0.95
#(koeficient poměru řízení)

# Základní úprava citlivosti řízení v závislosti na rychlosti kamionu .
# Používá se pouze při alternativním řízení (klávesnice, joypad).

steering_sensitivity_multiplier_0kmh: 1.0
#(násobek citlivost řízení při 0km/h)
steering_sensitivity_multiplier_100kmh: 0.4
#(násobek citlivost řízení při 100km/h)
steering_sensitivity_multiplier_minimum: 0.2
#(minimální násobek citlivosti řízení)
steering_sensitivity_multiplier_maximum: 10.0
#(maximální násobek citlivosti řízení)

# Obtížnost brždění při špatném počasí
# 0 žádný vliv počasí
# 1 bez tření
rain_braking_difficulty: 0.2
#(Obtížnost brždění při dešti)
snow_braking_difficulty: 0.6
#(Obtížnost brždění při sněhu)

# Sila brzd
brake_torque_factor: 1.0
#(Faktor brzdícího momentu)
# O kolik silnější je brzdění při nízkých otáčkách
braking_curve_peak_rel: 6.0
#(Relativní vrchol brzdné křivky)
# Kde cca. brzdná křivka ohyby /nedaří se mi vyvodit dobrý překlad/
brake_characteristic_rpm: 250.0
#(Charakteristika brzd při otáčkách za minutu)

# Přední kola jsou silnější tímto faktorem
brake_balance: 1.1
#(Vyvážení brzd)

# Maximální teplota brzd
max_brake_temperature: 200.0
# Rychlost chlazení brzd
brake_cooling_rate: 0.01
# Rychlost zahřívání při tření brzd
brake_friction_warming_rate: 4.0

# Maximální úhel náklonu kabiny dopředu
cabin_max_pitch_angle_front: 8.0
# Maximální úhel náklonu kabiny dozadu
cabin_max_pitch_angle_rear: 8.0
# Maximální úhel náklonu kabiny
cabin_max_roll_angle: 8.0

# Rozsah síly pružení kabiny
cabin_pitch_force_scaling_factor: 1.0
#(Rozteč náklonu kabiny, jinými slovy jak moc se bude houpat dopředu a dozadu)
# Síla tlumení náklonu kabiny
cabin_pitch_damping_factor: 1.0
#(Síla tlumení zmíněného houpání dopředu a dozadu)
# Síla pružení při kolébání kabiny
cabin_roll_force_scaling_factor: 1.0
#(Rozteč náklonu kabiny, jinými slovy jak moc se bude houpat ze strany na stranu)
# Síla tlumení při kolébání kabiny
cabin_roll_damping_factor: 1.0
#(Síla tlumení zmíněného houpání ze strany na stranu)

Zde se zastavím. Ne každý chce aby se mu houpala kabina do stran tak jak je to uvedeno zde ve scriptu. Abych docílil toho, že se bude houpat méně, upravil jsem hodnoty následovně:
cabin_roll_force_scaling_factor: 0.5
cabin_roll_damping_factor: 5.0

Jak vidíte, čím větší Síla tlumení a menší Rozteč náklonu kabiny, tím méně se vám bude kolébat a dělat špatně v autě *usmál se*

cabin_mass: 300.0
#(Hmotnost kabiny)
wheel_mass: 100.0
#(Hmotnost kol)

# Tlumicí síla zavěšení kol(tlumiče)
damping_scaling_front_factor: 1.0
#(Faktor tlumení předních kol)
damping_scaling_rear_factor: 1.0
#(Faktor tlumení zadních kol)
damping_scaling_trailer_factor: 1.0
#(Faktor tlumení kol návěsu)

# Intenzita brzdění motorem (není brzda motoru)
thrust_characteristic_viscosity_factor: 1.0
# Odolnost proti přenosu
transmission_viscosity_factor: 1.0
# Odpor retardéru
transmission_viscosity_retarder_factor: 1.0
# Odolnost proti otáčení kol
wheel_viscosity_factor: 1.0
# Síla spojky
clutch_viscosity_factor: 1.0
# Relativní velikost setrvačnosti setrvačníku
inertia_scaling_const: 1.0
# Přenos setrvačnosti vzhledem k setrvačníku
transmission_rel_flywheel_inertia: 0.5

Autor:icon golfin