Facebook

Statistika

Online

Kategorie: Novinky Euro Truck Simulator 2

Otázky okolo World of Truck

Už od vydání betaverze Updatu 1.22 vývojáři obdrželi spoustu zpětné vazby ohledně nové funkce Externích Zakázek. Nyní by rádi odpověděli na ty nejčastější otázky. Více informací uvnitř článku.

Pokud jste se rozhodli účastnit betaverze, můžete své chyby ve hře hlásit na fórum SCS. Zároveň nezapomeňte detailně popsat závadu a připojit tyto soubory:

  • game.log.txt
  • game.crash.txt (pokud hra spadla)
  • net.log
    • V systému Windows se toto vše nachází v Dokumenty -> Euro Truck Simulator 2. Bez těchto souborů většinou není možné přesně určit zdroj problémů.

      img

      Odpovědi vývojářů na časté dotazy

      Proč je pro všechny zakázky stejný limit 6 hodin?

      Zrovna teď, přes počáteční testy jsme nastavili stejný časový limit, aby mezi nimi byly relativně krátké mezery. Během bety se můžou vyskytnout několikanásobné restarty serverů a tímto jsme chtěli ušetřit hráče, kteří jsou zrovna uprostřed zakázky, frustrace ze ztráty zakázky. V budoucnu plánujeme zlepšit funkčnost, čas bude stanoven individuálně podle dané zakázky. Dodací časy zakázek jsou úzce spjaty implementací budoucího stylu hry, a budou zde i různé důsledky, co se stane, pokud vyprší čas dodání (prosím, na to si počkejte).


      Chci jezdit, abych si vyzvednul World of Truck zakázku, nechci k ní být „teleportován“.

      Tomu samozřejmě rozumíme, plánujeme to také umožnit v budoucím WOTR updatu. Pro teď jsme ale začali s nejjednodušším možným řešením „rychlých zakázek“.


      Plánujete převádět Single player hry na Multiplayer?

      WOTR je představeno jako jakási možná vrstva vytvořená vedle Single playeru. Budeme stále zlepšovat singleplayer a přidávat více funkcí a obsahu do standardní hry, ale nechceme to přehnat a „opravit“ to, co by většina hráčů nepovažovala za rozbité. WOTR by měl – časem – nabídnout alternativní „přípravu před hrou“ s bohatou – ale ovládanou – interakcí hráče s hráčem, možnost vytvářet Virtuální Truck Společnosti a nakonec umožnit sdílení stejného světa a vytváření konvojů ve sdílené multiplayerové hře.


      Hra si prosazuje rychlostí limit 90km/h pro všechny WOTR kontrakty. Chci jej zrušit. Proč to nejde?

      Jelikož budoucností WOTR je stejný vesmír sdílený mnoha hráči, musíme se ujistit, že všichni hráči stojí na stejném základu a mají stejné příležitosti a také i limity. V tuto chvíli hledáme tu přesnou rovnováhu mezi striktním řízením jistých aspektů hry a schopností přizpůsobit požadavku, hráčů. V každém případě, v jádru hry musí být pár „daných“ pravidel, které musí všichni dodržovat, aby byla hra fér. Rychlostní omezovač momentálně vypadá jako solidní kandidát mezi tyto pravidla – jinak by lidé překračující fyzikální a legální zákony měli navrch nad hráči hrající podle pravidel.


      Mohu změnit město, ve kterém chci začít na WOTR?

      To budete moct udělat po betě. Nicméně, nutně to udělat nemusíte. Není zde žádný dlouhodobý následek, jako je vybrání špatného počátečního bodu. Tento výběr je nutný pouze pro začátek v zaměstnání WOTR.


      Proč v WOTR zakázkách nejsou žádné do, ani ze Skandinávie?

      V tuto chvíli je do WOTR připojena pouze základní hra. Prosím buďte trpěliví, už pracujeme na systému propojení Na východ!, Skandinávie a dalších budoucích DLC map do WOTR


      Jsem zmatený ohledně času a herního času ve WOTR, proč přinášet další čas, když už jsme zvyklí na způsob, jak věci fungují?

      Na základně rané odezvy to vypadá, že musíme vylepšit podání času ve hře a na stránce WOTR. Celý systém se zakládá na reálném čase, ne na „kompresovaném“ herním čase z logických důvodů – když tisíce hráčů najednou hrají a sdílí stejná data o práci, nemůžou všichni používat svůj vlastní herní čas ke koordinaci svých aktivit. A nejlépe by se tedy měl čas zakládat na globálním rozumném konceptu času – jako Koordinovaný Universální Čas – než opět něco umělého. Takže všechny servery budou používat WOTR čas, ale pro komfort hráčů, eventuálně by mohl být nastavitelný na vaši časovou zónu a také se budeme snažit nastavit vše tak, aby byla dobře vidět lhůta doručení.


      Na webu nevidím, kolik dostanu peněz za zakázky na WOTR?

      To, co teď spouštíme, je jen prostřední krok, hybrid kombinující standartní single player hru s persistentním online časem. Později vám představíme totálně oddělený ekonomický systém do WOTR použitím jiných sazeb a nákladů (přiblíženého k reálnému světu), než který jsme založili před pár lety pro single player. Teď by mohlo být trochu matoucí, že dostáváte herní peníze za WOTR zakázky, ale to nebude trvat věčně.


      Proč nevidím spotřebu paliva pro WOTR úkoly?

      Zrovna na tom pracujeme a doufejme, že na konci bety to bude v jakési formě zpřístupněno. Správné zacházení se spotřebou paliva a s náklady s tím spojenými bude součást pozdější fáze vývoje WOTR, kdy představíme více VTC gameplaye. Pokud teď jezdíte s jakýmkoliv truckem, palivo se spotřebovává, jen pro nás není zrovna jednoduché podat zprávu online Zakázce, která by tím mohla být narušena či dokonce propletena se standartní single player prací.


      Rád bych na WOTR viděl zobrazenou mapu, aby mi pomohla vybrat si moji další zakázku.

      To bychom také rádi viděli, a proto na tom pracujeme :).


      Další otázky

      Co se stalo zvuku Volva?

      V současné době SFX podstupuje vyrovnání vyhlazení. Zvláště zvuky z kabiny jsou vskutku občas nevyrovnané. Tento herní update představuje novou dávku čerstvých skutečných zvuků kamionu nahraných přímo do hry. Věci jsou stále v rané fázi.


      Zdroj: blog SCS Software
      Překlad: icon Devon

print Formát pro tisk

Komentáře rss

Zasílate odpověď ke stávajícímu příspěvku (zrušit).

Nemáte oprávnění přidávat příspěvky.

Uživatelské jméno
Heslo
     

Registrace >
Ztracené heslo >


icon , - odpovědět
Pakos
Co tak jezdím zakázky přes WoTr, už se těším na rozšíření a zchrnutí většího počtu zakázek, napadl mě jedno co by se mi líbilo, a to plánování zakázek. Jde o to, že zakázky se jezdí v reálným čase, takže je jedno jestli se hra stopne či vypne a jde se spát, doručovací čas plyne pořád dál, takže pokud jezdím ty zakázky, vím, že nikam neodejdu. 8
Tak mi napadlo, kdyby udělali možnost plánování: Tzn. dám si zakázku řekněme z Prahy do Londýna(cca to zabere hodinu reálného času) ale věděl bych že bych chtěl jet zase někam jinam, takže bych si vzal rovnou jinou zakázku právě z Londýna třeba do Rotterdamu, a pak třeba z něj zpátky do Prahy, a když bych dojel zakázku, tak bych buď si zajel pro tu další a nebo by mě to (teleportovalo) na místo zakázky, a pokračoval bych. 9
, - odpovědět
avatar
Ano jistě máš pravdu,že je to jenom HRA a proto jsem to psal s nadsázkou(mimo toho mého řízení tahače), ale jak řekli vývojáři jedná se také WOTR kde lidé co pravidla porušují by na tom byly líp než lidi co pravidla dodržují, to by asi nebylo moc fér a co se týká
MP o tom se ani vyjadřovat nebudu,protože tam se jezdit fakt nedá a s nějakýma pravidlama už vůbec.PS:(Neber to osobně, ale tobě někdy někdo nařizoval co můžeš hrát a co ne, že se tu zmiňuješ o době která tu byla,já už hraju na pc pěknou řádku let a nikdo mi nikdy nic nenařizoval) 4 5
, - odpovědět
avatar
Já osobně si myslím,že těch 90 km/h je zcela v pořádku a navyšovat to na 110 km/h je docela hloupost a tvůrci to skvěle vysvětlily, protože světe div se je to simulátor nákladní dopravy a řídí se nějakými předpisy a pravidly,pokud teda má někdo potřebu jezdit rychleji tak ať si hraje zavodní hry a ne tuto simulaci.Jako člověk co si zkusil řídit v reálu 25 tunový kolos vím jaký to je a zaručeně bych s tím nejel 110 km/h (pokud bych obešel omezovač), protože si svého života docela važím a samozřejmě i bezpečnosti ostaních na silnicích. 1 5
icon odpověděl(a)
Hellforce666
No to máš sice pravdu,že je to simulator,ale přeci jen je zde jaksi opomíjena jedna a podle mě vcelku důležitá informace.Je to pouhá počítačová HRA,a to znamená co,je to hraní,je to hra a proto je to hra.Sedíš doma u pc a jedeš,nikoho neohrožuješ a mohl bych pokračovat donekonečna.Každej si může jet jak se mu zachce.Když někdo ten limit chce dodržovat.přeci mu v tom nikdo nebrání.Argument o hrách typu Need for speed,že jsou tyto hry určený k rychlosti je dosti zcestný.Nikdo přece nebude nikomu určovat co má HRÁT,to už tady jednou bylo.Takže ještě jednou,je to jen HRA.
Upozornuju,že když jsem to jezdil já,tak v singlu jsem vozil co nejtěžší náklady abych to nepřeháněl a občas jsem jezdil jako prase,ale to mi snad nikdo nemůže zakázat,ale v MP jsem šel vždy jen na server,kde byl omezovač,to jen tak pro upřesnění.
icon , - odpovědět
dracopet
Perfektně vysvětlená zpráva pro přepravu externích nákladů 1 Již jen schází přehled o jízdách ostatních hráčů.Při prohlížení fotek je hned vidět,kdo tyto zakázky jezdí a jaké má výsledky Objevil jsem hráče,který má už najeto v těchto zakázkách 37.000 km 9
icon odpověděl(a)
Pakos
Tak to je parádních teda tich 37.000km 9 ... já mám jen drobných 21.132km 3 Co ty? Jen je škoda že v základní mapě nejsou přidány náklady i z dolů (jen město a "krabicáky")
icon , Zbytečná práce odpovědět
lessus
Není potřeba zpětně dodávat více než měsíc staré články, jen protože nyní již máte nové překladatele. Ty články si lidé přečetli hned když byli aktuální na konkurenčních webech. Soustřeďte se raději a šetřete síly a čas na příchozí nové články ;)
icon odpověděl(a)
Tigers
Zbytečné to není, jelikož spousta lidí nechodí na konkurenční stránky a sleduje pouze tyto. Navíc je třeba, aby veškeré články zpětně měly návaznost a nic nechybělo.

Web jako je tento by neměl nic šidit a vynechávat.

Každopádně chápu, že z pozic lidí, kteří to mají již přelouskané se to zdá být jako zbytečná práce.
icon odpověděl(a)
Hellforce666
Též to podle mě není zbytečný.Já sice angličtinou moc nevládnu ale jsem schopnej si to přelouskat hrubě a když tak si pomůžu překladačem.Je fakt,že ty překladače občas vyplivnou volovinu,ale když člověk trochu popřemejšlý,tak se to dá.Já si to klidně tady přečtu ještě jednou a světe div se,občas se trefuju 1 2 9
icon , - odpovědět
Hellforce666
Tak co jsem z toho vyčetl,tak se to asi bude týkat spíše ETS2,ATS asi ne.Stejně některým věcem moc nerozumím,ale až to bude rozjetý,snad to poberu.A co se týká toho omezení rychlosti.Ano,beru 90 Km/h,ale i tak by mohlo být v budoucnu rychlost navýšena na 110,více ne.To není závodní tahač 1 .Když už tedy tohle dělají,jsem zvědavej,jestli tam bude udělaný nějaký žebříček podle najetých kilometrů nebo to XP body,nebo tak nějak.Už jsem to tu jednou psal,myslím,že něco bylo tehdy ve Scania Truck simulator
icon odpověděl(a)
Pakos
Tich 110 bych bral alespoň na dálnicích, předjíždění ve hře (viz real) jeden jeden 88 a druhý 90, nejde, proti jedoucí AI jsou někdy nebezpečně rychlý.

Hell, myslíš to tak, že by třeba na WoTr, byla samostatná lišta kde by jsme viděli kdo je nejlepší + viděli tam sebe jak si mezitím vedeme..?? 8

Já osobně se nejvíc těším na online společnosti mezi několika hráči, jestli to dokonají k "dokonalosti" tak to bude asi hodně solidní paráda. Vypadá to ale velmi nadějně. 1