S přidáním World of Trucks zakázek vývojáři usilují o poskytnutí hráči reálné prostředí hry, jako v běžném životě, což bude dodáváno standardní herní ekonomikou. Hráči budou informováni o aktuální zakázce stejně jako na běžném trhu práce. Uživateli budou dány pravidla o dodací lhůtě a o budoucí ekonomice ve hře.
Hráč může hrát dvě zakázky paralelně (klasické nebo World of Trucks). Přičemž zakázky od World of Trucks jsou “online“ aby servery věděly přesnou polohu a stav hráče. SCS myslí na vše, protože ví, že si potřebuje každý odpočinout. Dává Vám proto možnost, si na dvě hodiny v reálném čase zastavit a po té pokračovat v dodání zakázky.
U zakázek s World of Trucks, udělali změnu v čase. Byli jste zvyklí na zrychlený čas ve hře, ale nyní bude trvat 24 hodin herního času, tzv. WOTR TIME, 72 minut skutečného času. Změnu z herního času na skutečný čas budete moct změnit v levé horní části obrazovky.
Při beta testování nebude World of Trucks Time přesně fungovat, kvůli jednotlivým serverům, proto budou časy stanovené na zakázky jen několikahodinové. Pomocí serverů ve světě budeme přibližovat čas ve hře ke skutečnosti, pro lepší herní zážitek.
Zdroj: blog SCS SoftwarePřeklad: Derby
Komentáře
Ještě ke všemu, novější kamiony mají už od novotí zabudované omezovače, což je dle mého dobře. Jelikož 80% nehod způsobené kamiony jsou při překročení maximální povolené rychlosti.
To by tepve bylo něco.
Tahle možnost jezdit si "online" mi přijde jako kravina
Znám lidi z ROSPED TRANS,s.r.o. (shodou okolností pár jich ETS taky hraje) a tohle tam prostě chybí i jim