Problém je ten, že si sami nejsou jisti, jde totiž o pohyblivý cíl, ke kterému se snaží dopracovat. Jakákoli data vydání uvedená distributory jsou v této fázi pouze spekulacemi. Během posledního půl roku došlo k opakovaným změnám a úpravám vnitřních plánů a možná to budou muset udělat znovu.
Důležitým faktorem je také průběh jednání s výrobci tahačů ve Spojených Státech. SCS Software nechce vydat ani první verzi hry (která bude obsahovat jen kousek celého plánovaného světa zahrnujícího celý kontinent s více jak 100 městy) bez licencovaných vozidel. Tým prošel dosti problémy s ETS 2 a zkrátka to příliš komplikuje celou věc. Chce nasadit laťku výš a mířit k maximální věrnosti, a reálné značky vozidel ve hře jsou v tomto ohledu velmi důležité, aby někdo bral hru vážně.
Co se týče obsahu herního světa, tým pracující na něm se rozrůstá, a s mapou se dějí takřka zázraky. Ale jako se vším, je to o rovnováze - čím více detailů se do mapy vloží, tím déle potrvá její tvorba. Tým potřebuje do vydání hry co nejlépe nastavit proces tvorby obsahu, aby ji byl později schopen zásobovat přídavným obsahem. SCS Software se snaží tvorbu samozřejmě urychlit, což je taky jejich cíl už pár měsíců, ale jistě už je znáte, takže nebudou zkoušet vaši trpělivost odvážnými tvrzeními o rychlosti :)
Přeloženo z blogu SCS Software
Komentáře
Mám totiž strach, aby ATS nebyl pro evropana něco jako pro Američany ETS, je to od nich moc daleko a tak se do té atmosféry nedokáží vžít. Pokud to nebude pecka, tak mám obavy, že by mohlo nastat něco podobné z naší strany. Vždy tu bude pár nadšenců, kteří buď milují USA, nebo jsou takový zapáleci do SCS, že budou jezdit vždy a všude.
Já ale patřím k té druhé skupině, USA mně moc neříká a neláká, mám radši naše státy a naše "krabice", jak je tu někdo hezky nazval . A proto pevně věřím, že jak vykřikl Mort: "Těšte je! Je na co," že to nebude jen o nových texturách, jiných autech, širších silnicích a jiné krajině, ale že SCS do ATS promítne třeba to, co jsem tu všichni chtěli vylepšit na ETS2 a SCS nás jakoby neslyšelo (složitější nakládky, více realističnosti...) . Doufám, že to bude ten důvod, proč si koupit ATS, i když nejsem fanda Ameriky.
A třeba tým TSM dokáže časem napojit lodní trajekty z USA na svoje mapy do Evropy ...
Víte o tom, že vaše výkřiky hraničí s týráním hráčů
Proto bych nenazýval tyto snímky "snímky ze hry", ale "ukázkové snímky hry".
Na ATS se těším hlavně kvůli novým mapám, které doufám budou vážně nové a hlavně široké dálnice/silnice, snad i nějaké rychlé silnice v poušti, také doufám v přeměně aut na velké, americké pick-upy a celkově větší rozmanitost modelů aut.
Při stáhnutí obrázku si to sami můžete přečíst ve vlastnostech obrázku (musíte obrázek rozkliknout a poté stáhnout).
Nechci tvrdit, že takto hra vypadat nebude, jen říkám, že snímky nemusí pocházet ze hry a nejspíš byly nějak upravovány.
Raději bych uvítal soustředění se na jasně definované cíle. Bez cílů nemá projekt žádné smysl (moje zkušenosti v manažeském kolektivu).
A k těm cílům - vývojáři nikdy své cíle jasně nedefinovali, nebo spíš o nic nevím. Ty ano?
18 Wheels of Steel, což je právě kamionový simulátor z prostředí severní Ameriky, tak nevidím jediný důvod, proč tuto lokalitu neoživit...